در تیم ما، ایده‌پردازی و طرح دیدگاه‌های نو توسط تمام افراد صورت می‌گیرد و از همه‌ی ایده‌ها استقبال می‌شود. اما به منظور تخصصی کردن فعالیت‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده، سه تیم تخصصی به سرپرستی اعضای فکرزمستون تشکیل شده است.

تیم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

تیم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

مدیریت: مهدی ابراهیمی

هدف: برنامه‌ریزی به‌منظور معرفی فکرزمستون به مشتریان و تطبیق محتوا با نیاز خوانندگان جهت ارتقای کیفیت خدمات و مطالب ارائه شده. ایجاد و توسعه‌ی جایگاه برند فکرزمستون در میان مردم

تیم هوش تجاری و تحلیل مالی

تیم هوش تجاری و تحلیل مالی

مدیریت: بهنام باقریان

هدف: ایجاد جلسات طوفان فکری با اعضای تیم و شناسایی بخش‌های مفید برای مشتریان در راستای استراتژی‌های فکرزمستون. تحلیل داده‌های دریافت شده از سمت مشتریان و ارائه‌ی راهکارهای همسو با نیازهای مشتری

تیم ارتباطات مالی و ارزیابی خدمات

تیم ارتباطات مالی و ارزیابی خدمات

هدف: شناسایی نهادهای همکار در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری خرد و ایجاد پل ارتباطی به‌منظور ارائه‌ی خدمات متنوع. تحلیل سطح خدمات فکرزمستون از طریق دریافت نظرات و تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف

تیم تولید محتوا

تیم تولید محتوا

هدف : شناسایی و تحلیل نیازهای دانشجویان، کارمندان، بازنشستگان، زوج‌های جوان و زنان خانه‌دار در رابطه با مبانی سرمایه‌گذاری، هدف‌گذاری مالی، مدیریت دخل و خرج و پس‌انداز. ارائه‌ی مطالب آموزشی در خصوص نحوه‌ی مدیریت مخارج زندگی و برنامه‌ریزی در جهت تامین اهداف مالی

به اشتراک بگذارید