ممکن است شما تصمیم گرفته باشید که یک فروشگاه یا مغازه تاسیس کنید و برای این کار با چالش‌های زیادی مواجه شده باشید. چالش‌هایی مثل:

  • چه مغازه‌ای تاسیس کنم؟
  • بهترین مکان برای مغازه با کاربری خاص کجاست؟
  • در یک مکان خاص چه نیازی وجود دارد که به آن پاسخ داده نشده و با استفاده از تاسیس فروشگاه می‌توانم به آن پاسخ دهم؟
  • چگونه با استفاده از علم بازاریابی نوین فروش خود را افزایش دهم؟
  • چگونه بودجه‌بندی خود را تنظیم کنم و مدیریت مالی فروشگاه را به شکل بهینه انجام دهم؟
  • چه بیزینس مدلی برای فروشگاه من مناسبتر است؟
  • چه راهکارهایی برای برتری نسبت به رقبا وجود دارد؟
  • و …

تیم فکر زمستون در راستای تحقیقات کسب و کار خرد از جمله فروشگاه و مغازه‌ها فعالیت خود را آغاز نموده است. بسیاری از این چالش‌ها با برونسپاری این موارد به کارشناسان حرفه‌ای حل شده و با کاهش ریسک عملیاتی کسب و کار، احتمال سوددهی کسب و کارها را افزایش می‌دهند. راهکارهای تیم تحقیقات فکر زمستون شامل تحلیل داده‌های کلان و خرد و محلی در کنار استفاده از آخرین متدهای بازاریابی و جهش به سمت فروش نوین به جای سبک فروش کلاسیک و استراتژی برندینگ شما خواهد بود. در صورتی که تمایل دارید تعرفه خدمات تحقیقات بازار این مجموعه را مشاهده کنید، کافیست ایمیل خود را وارد نمایید تا شرح تعرفه‌ خدمات مختلف برای شما نشان داده شوند. (لازم به ذکر است در حال حاضر این خدمت صرفا در شهر تهران ارائه می‌گردد)

 

تعرفه خدمات تحقیقات بازار مغازه و فروشگاه

به اشتراک بگذارید